Ieškoti

14.99 €

Išleista: 2003
Leidykla: Tyto alba
Kategorijos: Romanas
Serija: Garsiausios XXa. pabaigos knygos
Puslapių skaičius: 248
Skaitė/Skaito/Nori 88/2/20
Turi/Ieško 30/1
Viso vertinimų:51
Knygą parduoda Rima
Miglė  knygą įvertino 
4 iš 5

Būtina perskaityt visiems, dirbantiems reklamos kūrime ar viešųjų ryšių sferoj. Lyg privaloma literatūra :) Viskas tiesiai šviesiai. Be užuolankų. Tiesa kartais žeidžia.

Skaitosi lengvai, tik man trūko pabaigos...

2015-08-24 23:28
Aurelija  knygą įvertino 
5 iš 5

Knyga labai lengvai skaitosi, idėja bei rašymo stilius įdomūs. Skaityčiau dar kartą. Taip pat ir filmas labai labai super :)

2012-11-23 16:08
Karolina  knygą įvertino 
5 iš 5

Atsitiktinumo dėka, už šios knygos užkliuvo mano žvilgsnis, dėl to džiaugiuosi. Perskaityta anotacija mane labai "užkabino". Šioje knygoje viskas vyksta reklamos kūrimo virtuvėje. Dėl to, tai buvo gan įdomu, pažvelgti į reklamos kūrimą, iš vidaus. Tiktai kartais buvo galima, kaip ir pasimest, kai susipainiodavo realybė su Oktaviano įsivaizdavimais.

2011-12-05 02:55
casolin  knygą įvertino 
2 iš 5

nelabai man ji patiko, turbūt dėl to, kad tikėjausi iš šios knygos kažko kito..

2011-07-30 22:48
Agnė  knygą įvertino 
2 iš 5

„14,99 €“ nepasižymi kažkokiu siužetu, tiesiog skelbia Beigbeder žinutę „Reklama yra blogis, aš noriu dingti“. Beigbeder skaitytojui pateikia blogo dalykų reklamoje sąrašą, tačiau nepasako, ką reikia pakeisti. Galbūt jo tikslas buvo tiesiog kritikuoti globalizaciją, o ne spęsti problemas…

2011-06-18 17:40
Karolina  knygą įvertino 
3 iš 5

Nieko itin ypatingo. Visos tos "tiesos" bent jau man buvo ir taip žinomos, taigi, nieko naujo. Ši knyga tai toks lengvas skaitalas prieš miegą...

2010-10-26 09:28

Šiaip sau. Labai jau kieta turėjo būti, o skaitosi tai vidutiniškai...

2010-03-12 22:31

Frédéricas Beigbeder (g. 1965) – šiandieninės prancūzų literatūros žvaigždė, televizijos, spaudos, reklamos, naktinių klubų ekscentrikas, literatūros kritikas, TV laidų vedėjas. Lietuviams pažįstamas iš romano „Meilė trunka trejus metus“ („Tyto alba“, 2002).
“14,99 €” – populiariausia šio rašytojo knyga. 10 metų F. Beigbeder dirbo garsioje pasaulio reklamos agentūroje Young and Rubicam, kuri jį atleido, kai buvo išspausdintas šis romanas apie reklamos pasaulio džiungles. F. Beigbeder nuomone, „literatūra – viena iš paskutinių vietų, kur dar nėra reklamos. Knygą rašydamas esi daug laisvesnis, nes ji nėra finansuojama reklamos – kaip kad spauda ir televizija“.
Rašytojas pripažįsta, kad reklamos kūrėjo amatas išmokė jį pamėgti trumpas frazes, formuluotes, aforizmus – tuo pasižymi jo kūrinių stilius. Beje, daug rašytojų, ypač amerikiečių, savo kūrybą pradėjo būtent nuo reklamos kūrimo.
Atskleisdamas reklamos kūrimo filosofiją, metodus, technologijas, romano autorius tarsi ragina išsivaduoti iš kasdienio „naujo naujumo“ manijos ar apsėdimo ir sugrįžti į tikrą gyvenimą. „Man patinka veikėjai „lūzeriai“ (pralaimintys) ar sergantys didybės manija, nes tai nėra nuobodūs žmonės“, – teigia rašytojas viename interviu.
F. Beigbeder, tas mūsų laikų dendis, visiškai nesutinka su XX a. ypač dažnai pradėta kartoti fraze, esą Dievo nebėra, yra tik pinigai. Vadinasi, turi gauti kuo didesnes pajamas, miegoti su manekenėmis, nusipirkti Ferrari – ir būti laimingas. „Aš taip nemanau“, – sako F. Beigbeder.

Knygos „14.99 €“ apžvalgų po kol kas nėra.


Niekas nepasiūlė knygų, panašių į „14.99 €“.

Apie knygą rašo:

2011-06-20
Naudojimo taisyklės | Kontaktai | D.U.K. | Pagalba
www.suknyga.lt © 2014